Teknik Servis Programı

PROFESYONEL TAKİP ONLİNE TEKNİK SERVİS YAZILIMI

Yazılımın Teknik Özellikleri
• Php ile kodlanmış olup yalnızca linux hosting veya sunucularda çalışır.
• Tavsiye edilen Php sürümü 7.2’dir.
• Bootstrap AdminLte 2 Yönetim paneli tasarımı kullanılmıştır.
• Özel bir mimari yapısı vardır.
• Sunucu ile iletişim server side ajax teknolojisi kullanılarak tamamlanmıştır.
• Mysql veri tabanı kullanmakta olup PDO uyumludur.
• Sms API olarak ileti iletimerkezi.com tercih edilmiştir.
• Ödeme API olarak Paytr tercih edilmiştir.

Yazılımın Kapsamlı Genel Özellikleri
Yönetim paneli ve müşteri paneli olmak üzere iki ayrı bölümden oluşmaktadır.

Yönetim Paneli

1. E-posta ve şifre kullanılarak yönetim paneline giriş yapılabilmektedir.
2. Şifremi Unuttum sayfası mevcut olup, bu sayfada telefon adresine şifre gönderimi yapılmaktadır. Flood sms önleyici güvenlik önlemleri mevcuttur.
3. Yönetim panelinde günün saatlerine göre personel karşılaması yapılmaktadır, aynı zamanda bu saatlere göre arkaplan resimi dinamik olarak değişmektedir.
4. Giriş sayfasında; 8 adet widget mevcuttur. Farklı renkler ile birbirinden ayrılmış olan widgetler fontawesome iconlarıyla zenginleştirilerek, Tamir Edilenler, Tamirde Olanlar, İşleme Alınacaklar, İptal İade, Kargoya Verilenler, Teslim Edilenler, Parça Bekleyenler ve Borçlu Olanlar şeklinde sıralandırılmıştır. Bu widgetler üzerinde dinamik olarak adet ve yüzdesel oranlar yer almaktadır.
5. İlk bakışta arızalı tüm cihazlar sergilenmektedir.
6. Arızalı Cihaz Ekle sayfasında, yeni kayıtlar oluşturabilir, bu kayda havuzunuzdan bir cihaz adı ekleyebilir veya yeni bir cihaz adı oluşturabilirsiniz. Veri havuzunuzdan bir cihaz markası ekleyebilir veya yeni bir cihaz markası oluşturabilirsiniz. Yine müşteri havuzunuzdan bir müşteri ekleyebilir veya yeni bir müşteri oluşturabilirsiniz. Tamiri yapmasını istediğiniz personele bu kaydı atayabilirsiniz. Garanti işlemleri ile ilgili bilgileri, aciliyet durumunu, cihaz seri numarasını, cihaz ile gelen aksesuarları, bildirilen arızayı girebilirsiniz.
7. Arızalı Cihaz Takibi sayfasında tablo halinde tüm arızalı cihazların alış tarihleri, ödeme durumları, genel durumları ve aciliyet durumları gibi bilgilerini görebilir ilgili kaydın içerisine giriş yapıp daha detaylı gözlemde bulunabilirsiniz.
8. Garantili Cihaz Takibi sayfasında yalnızca garantili cihazların garanti süreçlerini takip edebilir ve ilgili kaydın içerisine giriş yapabilirsiniz.
9. Ürünler sayfasında teknik servisi firmanıza tamir için gelen cihazlara montajı yapılan sıfır ürünlerin listesi yer almaktadır. (Entegreler, kartlar, devreler vb.) Bu ürünlerin detaylı stoğunu bu sayfada görebilir filtrelemeler, aramalar yapabilirsiniz. Ürünler sayfasında, bir ürüne ait; ürün adı, seri no, ürün kodu, marka, model, alış fiyatı, satış fiyatı, mevcut stok ve ürün hakkında işlem yapabilmek adına bir menü ile sergilenirler. Ürünlerin yanında bulunan menü ile stok eksiltme, artırma ve ürün düzenleme işlemleri yer almakta olup oldukça esnek bir kullanım kolaylığı sağlamaktadır.
10. Satılan Ürünler sayfasında, hangi ürünü hangi müşterinin hangi cihazı için kullanıldığını gösteren bilgiler ve bu ürünleri varsa garanti bitiş süreleri satış fiyatları, hangi personelin bu işlemi yaptığı gibi detaylı bilgiler yer almakta olup, panelde bulunan diğer tüm tablolarda olduğu gibi arama ve filtreleme yapılabilmektedir. Ürün hangi cihaza entegre edilmişse ilgili kaydın içerisine kolayca erişmenizi sağlayan kısayol butonu bulunmaktadır.
11. Gelir Gider İncele sayfasında dinamik 4 adet widget yer almaktadır. Bu widgetler fontawesome iconları ve farklı renkler ve animasyonlarla şekillendirilmiş olup, Bugün, bu hafta, bu ay ve bu yıla ait gelir-gider, karı göstermektedir. Yine aynı sayfada gelir ve giderleri daha detaylı inceleyebilmek adına dinamik bir tablo bulunmaktadır. Bu tabloda işlem tarihi, gelirin veya giderin açıklaması, hangi personel tarafından bu işlemin oluştuğu, ilgili arıza kaydı, hangi müşteri vasıtasıyla oluştuğu gibi bilgiler edinebileceğiniz başlıklar yer almaktadır.
12. Gelir Gider Ekle sayfasında manuel gelir giderler de ekleyebilirsiniz, normalde satış ve alışlarınızdan doğan tutar yansımaları gelir-gider tablosuna otomatik yansıtılmakta ancak istenirse manuel ekleme yöntemini de kullanabilirsiniz.
13. Personeller sayfasında, iş yerinizde çalışan teknik personellerin işe giriş tarihlerini, ayrılma tarihlerini, görevlerini, sicil numaralarını görebilir, mevcut durumlarını(aktif/pasif) değiştirebilir, personelin tamir ettiği tüm cihazları görüntüleyebilir, sattığı tüm ürünleri görüntüleyebilir, personele atanan tüm görevleri görüntüleyebilir, tamamladığı görevleri görebilir veya personelin mevcut bilgilerini yetkilerini arttırabilir/azaltabilirsiniz.
14. Personel Ekle sayfasında sınırsız personel ekleme işlemi yapabilirsiniz.
15. Bayi ve Müşteriler sayfasında; tüm müşterileri, borçlu müşterileri görebilir veya yeni müşteri ekleyebilirsiniz. Yine aynı sayfada bulunan dinamik tabloda müşterilerinizin ad/soyad, telefon, e-posta, bakiye bilgilerini görebilir. Müşteri için bireysel inceleme düzenleme işlmeleri yapabilir, whatsap, mail, başlıklı sms seçenklerini kullanarak hzılı iletişim kurabilirsiniz.
16. Bayi ve Müşteri Ekle sayfasında müşteri veya yeni bir bayi oluşturabilirsiniz. Bilgi olarak fatura bilgileri ve müşteri hakkında yalnızca sizin görebileceğiniz özel notlar yazabilirsiniz.
17. Toplu Sms Gönder sayfasında personeller ve müşterilerinize, sadece müşterilerinize, veya sadece personellerinize seçenekleriyle toplu sms atabilirsiniz.
18. Ödeme Bildirimleri sayfasında sanal pos üzerinden veya havale/eft/nakit ödemelerinizi görüntüleyebilir. Gelen ödemeleri onaylabilirsiniz. Sanal pos üzerinde yapılan ödemeler otomatik olarak başarılı şeklinde tabloya yansıtılmaktadır.
19. Hatırlatıcı Ekle sayfasında kendiniz için veyahut bir personeliniz için ileri tarihli özel hatırlatmalar ekleyebilirsiniz.
20. Personel Performans sayfasında başlangıç ve bitiş tarih aralığı girerek ilgili personelin bu tarih aralığındaki performansını görüntüleyebilirsiniz.
21. Kar Zarar Durumu sayfasında başlangıç ve bitiş tarih aralığı girerek iki tarih aralığındaki kar ve zarar durumunu görüntüleyebilirsiniz.
22. Kazanç Durumu sayfasında başlangıç ve bitiş tarih aralığı girerek iki tarih aralığındaki kazanç durumunu görüntüleyebilirsiniz.
23. Ürün Durumu sayfasında başlangıç ve bitiş tarih aralığı girerek iki tarih aralığındaki ürün durumunu görüntüleyebilirsiniz.
24. Cihaz Durumu sayfasında başlangıç ve bitiş tarih aralığı girerek iki tarih aralığındaki cihaz durumunu görüntüleyebilirsiniz.
25. Sms Gönderim Raporu sayfasında kalan sms miktarınızı görebilirsiniz.
26. Günlük Rapor sayfasında belirli bir günü seçerek o güne ait raporları görüntüleyebilirsiniz.
27. Banka Bilgileri sayfasında yeni banka hesabı oluşturabilir, tüm banka hesaplarını görüntüleyebilir veya silebilirsiniz.
28. SMS Ayarları sayfasında iletimerkezi API bilgilerini girerek sisteminizi sms göndermeye hazır hale getirebilirsiniz.
29. Smtp Mail Ayarları sayfasında smtp mail bilgilerinizi girerek sisteminizi mail gönderebilir hale getirebilirsiniz.
30. Firma Ayarları sayfasında kurumsal firma bilgilerinizi, yönetim paneli tema renginizi, logolarınızı, teknik servis sözleşmenizi oluşturabilir veya düzenleyebilirsiniz.
31. Paytr Ayarları sayfasında paytr sanal pos bilgilerinizi girerek sisteminizi online ödeme alır hale getirebilirsiniz.
32. Loglar sayfasında, personellerinizin ve müşterilerinizin tüm işlem hareketlerini görebilir ilgili işleme kısayol linkleri ile gidebilirsiniz.
33. Arızalı cihaza stoğunuzdaki mevcut ürünler parça olarak eklenebilmektedir.
34. Arızalı cihaza müşteri ile paylaşılmak üzere resimler eklenebilmektedir.
35. Teknik Servis formu çıktısı pdf olarak kaydedilmek veya yazdırılmak üzere açılabilmektedir. Bu çıktı A5 formatında olup, kayda ait karekod, tüm bilgiler formda yer almaktadır. Detaylar için demoya göz atmakta fayda vardır.
36. Firmanıza tamir üzere gelen cihazların artması bir karmaşaya yol açabileceği düşünülerek yapılan bilgi fişi(6cm x 8cm) özelliği mevcuttur. Bu bilgi fişlerini etiketlere basıp tamir için gelen cihazlara yapıştırarak işlerinizi daha da kolaylaştırabilirsiniz. Örnek bilgi fişi için demoya göz atmalısınız.
37. Hatırlatmalar ve Atama Görevleri bildirim olarak gösterilmektedir.
38. Onay bekleyen yeni ödeme bildirimleri de bildirim olarak gösterilmektedir.
39. Tamiri tamamlanan cihaz için elden teslim edilmiyorsa kargo bilgileri girilebilir, kargo takip numarası girildiğinde müşteriniz, kargosunu otomatik takip edebilmektedir.
40. Arızalı Cihaz İşlemleri sayfasında servis durumu değiştirildiğinde en son işlem müşteriye sms olarak gönderilir. Müşteri bu süreçlerden anlık olarak sms ile haberdar olur.
41. Her müşterinin yapılmak üzere size göndermiş olduğu arızalı cihazları tek sayfada görüntülebilir. Bu cihazların mevcut durumları gözlemlenebilir.
42. Her müşterinin cihazı için satın aldığı ürün hareketleri, hangi personelin işlem yaptığı toplu halde tek sayfada görüntülenebilir.
43. Cari Hesap sistemiyle elden alınan nakitlerde müşteri bakiyesinden borç tutarı düşülebilir veya artırılabilir.
44. Her personel kendi hesap bilgilerini düzenleyebilir.
45. Her müşteriye özel pdf veya resim türü evraklar girilebilir. Bu bilgiler müşteriyle paylaşılmaz.

Müşteri Paneli


1. Müşteri panele TC kimlik numarasıyla giriş yapar.
2. Müşteri giriş yaptığında onu karşılayan ilk sayfada servise gönderdiği cihazın marka, seri no, teslim edildiyse teslim tarihi, şuan ki servis durumu, teslim edildiyse kargo bilgisi sorgulma butonu, ücreti cihaz ile ilgili fotoğraf servis tarafından eklendiyse görselleri görebilir.
3. Cari Ödeme Sistemi sayfasında tüm banka hesap bilgileri, ödeme bildirim formu ve online ödeme için sanal pos bu sayfada yer almaktadır.
4. Cari Ödeme Hareketleri sayfasında bugüne kadar yapmış olduğu ödemelerin tutar, tarih ve ödeme kanalını görüntüleyebilmektedir. Mevcut kalan bakiyesi yine bu sayfada müşteriye gösterilmektedir.